Onze visie

U komt terecht in een school waar de onderwijskwaliteit hoog aangeschreven staat.

In een sfeer van warmte en geborgenheid heten wij de kinderen en u als (groot)ouder hartelijk welkom.
Het welbevinden vormt een zeer belangrijk uitgangspunt om dag in dag uit met uw kind aan de slag te gaan en een zeer leuke schooltijd te beleven.
De deur staat steeds open waardoor een vlotte en wederzijdse communicatie een evidentie is.

Creativiteit
vormt de rode draad doorheen het schoolgebeuren.
Voor elk probleem bestaat een oplossing.
Kinderen worden aangemoedigd zelf op ontdekking te gaan en te komen tot zelfstandig werken en probleemoplossend denken. De leerkracht is de gids die hen leidt tijdens hun zoektocht.
De lessen muzische vorming bieden een gevarieerd aanbod waardoor talenten van kinderen worden blootgelegd.

Dagdagelijks leven en werken in een groene omgeving vormt een pure inspiratiebron.
De natuur rondom ons biedt allerlei aanknopingspunten waardoor we de buitenwereld letterlijk in huis kunnen halen. Het schoolbos en het attractieve schooldomein maakt dat alle kinderen, jong en oud, volop het buitenleven kunnen ervaren en beleven. Wat meteen zorgt voor een frisse geest in een gezond lichaam.
Hieraan gekoppeld een degelijk gezondheidsbeleid waar sportiviteit de rode draad vormt, denken we onze leerlingen te kunnen vormen tot persoontjes die met beide voeten in het leven zullen staan.